July 8, 2017

PULL&BEAR AND ALL THAT SHIT












Taas on päässyt hetki vierähtämään viime tekstistä. En aio tällä kertaa potea huonoa omatuntoa, sillä olen ollut ihan kiinni tuossa minun pienessä partsiprojektissa. Nyt se viimein alkaa näyttää joltain, vaikka onkin vielä pahasti kesken. Alan jo pikkuhiljaa uskomaan, että hyvä siitä tulee :-) Olen ottanut kuvia matkan varrella, niin pääsette tekin näkemään mistä on lähdetty ja mihin asti tultu tähän mennessä. Huomenna varmaan laitan kuvia ja selotustusta sitten enemmän.

No mitä muuta mulle kuuluu? Ihan loistavaa! Olen päässyt töissä oppimaan uusia juttuja, tarkemmin sanottuna juottamista. En siis itseni, vaan kupariputkia liitän toisiinsa, niissä kulkee lämmin/kylmä vesi, joka sitten tarpeen mukaan joko jäähdyttävät tai lämmittävät ilmaa. Ja jos en ole tosiaan ennen sitä maininnut, niin työkseni siis rakennan ilmanlämmönsiirtimiä. 
On ollut ihan huippua oppia uutta, olen ollut puoli vuotta lähestulkoon samassa pisteessä, jossa kootaan puhaltimia, mutta nyt viime viikkoina olen päässyt sekä kokoonpanoon, että sinne juotospuolelle. On kiva osata monta eri työvaihetta, niin saa vaihtelua ja mikäli on kova kiire jollain toisella pisteellä, niin sinne pääsee auttelemaan.

Ainoa huono puoli tuossa juotospuolessa tosin on se, että olen käsistä totaalisen täynnä palovammoja. Mä olen juuri sellainen ihminen, joka ei ole päivääkään ilman mustelmia/haavoja jaloista käsiin ja kun antaa kuuman liekin ja juotosaineen mulle käteen, niin eihän siitä voi muuta edes seurata, haha! Usein en edes keskittymiseltäni huomaa jos poltan tai muuten satutan itseäni ja sitten vasta kotona ihmettelen miksi joka paikkaan sattuu. Ihan muutama päivä sitten viimeksi oli tällainen tilanne, kun olin siivoamassa vanhaa autoa luovutus kuntoon. Siinä häärin ihan kaikessa rauhassa, kun yhtäkkiä mietin, että säärestä sattuu. No siihen oli jostain ilmaantunut sellainen 3-4 cm haava, joka oli vuotanut verta lahkeeseen ihan kunnolla. Ei mitään hajua, mistä se on ilmestynyt :-D 

Noista vaatteista sen verran, että neule on Pull&Bear- nimisestä kaupasta, ostin sen Aveirasta, Portugalista. Se on aivan ihana! Iso ja pehmeä! Nyt kun kesä ei oikein ole vielä tänne löytänyt, niin on ollut mahtava kääriytyä kylminä arkiaamuina tuohon ja suunnata töihin. En ottanut näköjään selkäpuolelta ollenkaan kuvia, mutta paidassa on avonainen selkä ja siellä menee sellainen "vyö", jota voi kiristää tai löysätä oman maun mukaan. Itse pidän sen vähän löysemmällä, sillä tavalla, että toinen olkapää voi näkyä. 
Housut ovat Gina Tricosta ja niistä jo aikaisemmin oli juttua, joten ei niistä sen enempää. 
Kengät ovat Even&Odd:in ja nekin ovat tosi kivat, mutta ikävä kyllä laadullisesti aika huonot, pohja nimittäin tippui muutaman käyttökerran jälkeen ja nyt kengät ovat telakalla, odottamassa liimaamista. Halvalla ei tosiaan saa hyvää. 

Korvakorut ovat (kuten lähes aina) Silver Bar Finlandilta, aurinkolasit H&M:stä ja kello on minun suosikkini, Fossil. 

Ei muuta kuin hyvää lauantai-iltaa kaikille! 

Puss
-V


No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts. I will answer asap :)